آموزش ترفندهای شبکه های اجتماعی

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

ممبر اد اجباری تلگرام

شنبه 11 بهمن 1399

ظرفیت ممبر اد اجباری برای کانال های خارجی چه تعداد است؟

ظرفیت هر کانال خارجی برای دریافت ممبر اد اجباری برابر با سه میلیون است. یعنی هر کانال می‌تواند تا سقف سه میلیون ممبر اد اجباری خارجی دریافت نماید. باید در نظر داشت که این ممبرها صد درصد واقعی هستند. همینطور ریزش آن به نسبت بین 30 تا 70 درصد است که نسبتاً آمار زیادی است. برای مثال فرض کنید یک کانال فروشگاه لباس زنانه ممبر اد اجباری می‌خرد و بطور تصادفی ممکن است مخاطبانی که در آن کانال اد می‌شوند شامل آقایان مسن، کودکان و یا افرادی باشند که هیچ ارتباطی با این کانال ندارند. پس طبیعتاً پس از مشاهده‌ی کانال آن را ترک می‌کنند.

همان طور می دانید افزایش تعداد اعضای کانال‌های تلگرامی به سختی صورت می‌گیرد و می‌توان گفت که به یک مسئله تبدیل شده است. اگر می‌خواهید کانال راه اندازی کنید و تمام فکرتان افزودن ممبر است دیگر نگران ممبر کانالتان نباشید. با ما همراه باشید تا اد اجباری ممبر تلگرام یا همان ممبر واقعی تلگرام را برایتان معرفی کنیم.

ده راهکار پیشنهادی برای عدم ریزش اعضای کانال ها

  • نام و آدرس مناسب برای کانالتان انتخاب کنید و سعی کنید نام کانال متناسب با هدف و فعالیت شما باشد که به راحتی به خاطر سپرده شود.
  • از لوگوی اختصاصی استفاده کنید زیرا هویت بصری واحد و ثابت و تکرارشونده باعث می شود تصویر برند شما در ذهن مخاطبانتان به خوبی تثبیت شود.
  • توضیحات کانال را مختصر، مفید و گویا بنویسید زیرا اگر مخاطبی از مطالب کانال شما راضی باشد، اولین جایی که برای شناختن بیشتر شما به آنجا مراجعه می کند، قسمت توضیحات (پروفایل) کانال شما است.
  • محتوای با کیفیت تولید و منتشر کنید. شما باید محتوایی را تولید کنید تا مخاطبان بیشتری را برای کانال جذب کنید.
  • برنامه زمانی مشخصی داشته باشید زیرا مخاطبان در صورتی در کانال می مانند که احساس کنند رسانه به صورت منظم و هدفمند اداره می شود.
  • از یک سبک ثابت محتوایی استفاده کنید. یعنی موضوع کانال شما تغییر نکند و همین طور عناصر گرافیکی و سبک نگارشی ثابتی داشته باشد.
  • مخاطبانتان را درگیر فعالیت کانال کنید و سعی کنید از نظرات و پیشنهادات کاربران برای بالا بردن کیفیت کانال بهره ببرید.
  • از تبادل لینک تکی استفاده کنید. با صاحبان کانال های دیگر مذاکره کنید تا لینک شما را تبلیغ کنند.
  • از امکان اضافه کردن 200 عضو اولیه به کانالتان استفاده کنید. حواستان باشد که کسانی را که به کانال اضافه می کنید به موضوع و مطالب کانال علاقه مند باشد زیرا این عضو اولیه در افزایش تعداد اعضای کانال شما تاثیر بسزایی دارند.
  • آدرس کانالتان را در فضای وب ثبت کنید. برای بالا بردن تعداد کاربران باید کاری کنید که افراد بتوانند راحت تر، شما را پیدا کنند. یکی از این روش ها برای این کار ثبت آدرس کانال در فضای وب است.

نرم افزارهای اد اجباری

در انتخاب برنامه های اد اجباری وسواس داشته و دقت لازم را به خرج دهید و توجه داشته باشید که ممبر ها واقعی و آنلاین باشند. این برنامه در مقابل کارهایی که از شما می خواهند به شما سکه یا امتیاز می دهند و در مقابل امتیازهایی که به دست می آورید برای شما ممبر اد می کند.

تلگرام و تبلیغات اینترنتی

دیگر اهمیت و مفید بودن حضور کسب و کارها و خدمات در فضای مجازی بر کسی پوشیده نیست. تلگرام به عنوان یک محبوب­‌ترین شبکه‌ها­ی اجتماعی در ایران فرصتی را برای همگان ایجاد کرده که بسته به شرایط نوع کسب و کار ‌آنان از امکانات بی­شمار آن استفاده کنند.

از مزایای تبلیغات در تلگرام می­‌توان گفت که نسبت به روش‌­های سنتی محدوده زمانی و جغرافیایی خاصی ندارد و تبلیغات شما در سراسر دنیا و بدون هیچ محدودیتی دیده می‌­شوند و به صورت شبانه­ روزی در اختیار کاربران خواهند بود. از سویی دیگر تبلیغات در تلگرام هزینه­‌ی بسیار پایینی دارد و میلیون‌­ها کاربر خواه یا ناخواه در معرض این تبلیغات قرار می­‌گیرند.

با توجه به آنچه گفته شد نیاز به این­که کانال تلگرام شما اعضای بیشتری داشته باشد ضروری است. به این معنا که جامعه­ی هدف شما بیشتر خواهد شد و محصولات و خدمات شما را افراد بیشتری می­‌بینند. یکی از روش­‌های افزایش اعضای کانال تلگرامی شما افزایش ممبر اد اجباری است. شما می­‌توانید با خرید پنل اد اجباری از ممبرمن اعضای کانال خود را افزایش دهید و میزان بیشتری فروش داشته باشید. اما افزایش ممبر اد اجباری چگونه است و چه چیزهایی باید درباره­‌ی آن بدانیم؟

انواع ممبر اد تلگرام

  • ممبر اد اختیاری یا پاپ آپ

در روش خرید ممبر پاپ‌آپ تلگرام زمانی که کاربران تلگرام در حال استفاده کردن از گوشی خود هستند اپلیکیشن تلگرام آن­‌ها باز شده و کانال شما به آن‌­ها نشان داد می‌­شود. در این بین آن­ان دو گزینه را می‌­بینند، عضو شدن در کانال و یا رد آن.

  • نوتیفیکشن

در این شیوه متنی که شما انتخاب کرده‌­اید به گوشی کاربران تلگرام ارسال خواهد شد. کاربران این متن را در نوار بالای گوشی‌­های خود مشاهده خواهند کرد. در صورتی که مایل باشند بر روی آن کلیک می­‌کنند و وارد کانال خواهند شد. این روش بیشتر جنبه­‌ی تبلیغاتی دارد و کاربران به این شیوه با کانال شما آشنا خواهند شد.

  • ممبر اد اجباری

به احتمال بسیار زیاد برایتان اتفاق افتاده که بدون این­که هیچ اطلاعی داشته باشید در یک کانال تلگرامی عضو شده‌­اید و از خود پرسیده‌­اید که چگونه این اتفاق افتاده است. اد اجباری یک شیوه اضافه شدن شما در کانال­‌های تلگرامی است که بوسیله­‌ی بعضی از تلگرام­‌های غیر رسمی انجام می‌­گیرد.

در روش افزایش ممبر اد اجباری کاربر اختیاری در ورود به کانال ندارد و محتوای کانال و میزان تطابق با علایق و سلیقه‌­های او شرط اصلی ماندگاری در کانال است.

مزایای روش افزایش ممبر اد اجباری

تعداد اعضای یک کانال تلگرامی تاثیر بسیار زیادی بر جذب مخاطبان آن دارد و به کاربران احساس اطمینان خواهد داد. از این رو کانال­‌هایی که در زمینه­‌ی کسب و کار و خدمات کار می­‌کنند باید حتما به این نکته توجه داشته باشند.

با خرید ممبر اد اجباری از ممبرمن به راحتی می­‌توانید اعضای کانال تلگرامی خود را افزایش دهید. همچنین روش افزایش ممبر اد اجباری برای کانال‌­هایی که عضو زیادی دارند نیز مفید است. به این دلیل که به سرعت می­‌توان ریزش اعضای کانال را جبران کرد و به حفظ اعتبار کانال کمک کرد.

معایب روش افزایش ممبر اد اجباری

در این روش در لحظه‌ی اول بازدید وجود ندارد و تنها پس از ارسال پست جدید، میزان بازدید تا 30 درصد افزایش خواهد داشت. به علاوه با توجه به اینکه کاربران به میل و اختیار خود وارد کانال نشده‌­اند کانال ریزشی بین 10 تا 70 درصد خواهد داشت.

میزان ریزش کانال شما با خرید پنل اد اجباری از ممبرمن بستگی به محتوای کانال و جذابیتی که برای مخاطب خواهد داشت دارد. مطالب به روز و تخصصی در رابطه با موضوع کانال تلگرامی شما تا حد زیادی به عدم این ریزش کانال کمک خواهد کرد.

چند نوع اد اجباری داریم؟

ادد اجباری در 3 حالت صورت می­‌گیرد. حالت اول اد اجباری معمولی است که در آن کاربر بدون آن­که متوجه شود به عضویت کانال در می­‌آید و اعلان «شما عضو کانال شدید» برای کاربر نمایش داده می­‌شود. در این حالت ریزش بسیار بالا است و بسیاری از ممبرها از کانال خارج می­‌شوند.

در حالت دوم که اد اجباری سایلنت نام دارد شبیه حالت اد اجباری معمولی است با این تفاوت که اعلان «شما عضو کانال شدید» برای کاربر نمایش داده نمی­‌شود. طبیعتا در این روش میزان ریزش کم­تر است. حالت سوم اد اجباری حالت هیدن است. در این روش کانال برای کاربر مخفی می­‌شود و متوجه حضور خودش در کانال نمی­‌شود. در این حالت ریزش بسیار کم خواهد بود ولی پست بازدید مناسبی را نخواهد داشت.

نکته­‌های مهم در رابطه با افزایش ممبر اد اجباری تلگرام

ممبرمن خرید پنل اد اجباری را برای کانال‌­های سرگرمی پیشنهاد می­‌کند. به این دلیل که بالا بودن اعضای این کانال­‌ها عامل تشویقی برای کاربران دیگر خواهد بود و بر آن­‌ها تاثیر خواهد داشت. افزایش ممبر اد اجباری برای کانال‌­های فروشگاهی و خدمات زیاد متناسب نیست چون احتمال اینکه اعضا از کانال شما خرید کنند بسیار کم است.

در این زمینه پیشنهاد می­‌شود قبل از ثبت سفارش در ممبرمن با کارشناسان زبده و متخصص ما تماس بگیرید تا آنچه را در رابطه با نحوه­­‌ی افزایش ممبر اد اجباری و یا خرید پنل اد اجباری باید بدانید برای شما توضیح دهند.

کار خود را به ممبرمن کاردان بسپارید

ممبرمن به عنوان بهترین و باسابقه­‌ترین تیم تبلیغاتی در فضای مجازی با ارائه خدمات با کیفیت خود از ثانیه­‌ی شروع تا پایان کار همرا شما خواهد بود. ممبرمن از اول کار بهترین پنل را با توجه به نوع کسب و کار شما با کمترین قیمت به شما پیشنهاد می­‌دهد.اد اجباری چیست؟

گاهی ممکن است بدون اینکه خودتان بخواهید در کانالی عضو شوید یا حتی ممکن است در حالت آفلاین عضو کانالی شوید این همان اد اجباری است .

در واقع اد اجباری یک نوع اضافه شدن شما در کانال‌هاست که به واسطه پیشرفت‌هایی که در زمینه‌ی ساخت تلگرام‌های غیر رسمی داشته‌ایم اد اجباری توسط این تلگرام‌ها صورت می‌گیرد.

انواع اد اجباری

  • اد اجباری معمولی: در این روش کاربران بدون اینکه متوجه شوند عضو کانال می شوند و اعلان "شما عضو کانال شدید" برای آنها به نمایش داده می شود و به همین علت ریزش در این روش بالا می باشد.
  • اد اجباری سایلنت: در این روش اعلان "شما عضو کانال شدید" به کاربران نمایش داده نمی شود و به دلیل بی اطلاع بودن کاربران ریزش نسبت به اد اجباری معمولی کمتر است.
  • اد اجباری هیدن: این روش همانند اد اجباری معمولی است، با این تفاوت که کانال برای کاربر مخفی می شود. از معایب اد اجباری هیدن این است که از آنجایی که کاربر متوجه حضور کانال نمی شود پست ها بازدید مناسبی ندارند.

با اد اجباری کاربران واقعی داشته باشید

ممبر اجباری کاربران واقعی دارد یعنی به هنگام اد کاربران واقعی که در تلگرام حضور دارند اضافه می‌شوند اما از آنجایی که مخاطبان ممکن است متوجه حضور خود در کانال نشوند بازدید‌ها به نسبت کمتر باشد.

افزایش عضو کانال با قیمت پایین

از آنجا که عضویت در ادد اجباری بدون اجازه کاربر رخ می دهد، یعنی کاربر بدون اجازه وارد کانال می شود پس طبیعتا نسبت به ممبر اختیاری تلگرام ارزان‌تر است.

خرید ممبر تلگرام اد اجباری

خرید ممبر واقعی از طریق روش اد اجباری به این صورت انجام می‌پذیرد که افرادی که در اپلیکیشن‌های تلگرام غیر رسمی عضو هستند و به صورت رایگان از مزایای این اپلیکیشن استفاده می‌کنند به صورت اجباری در کانال شما عضو می‌شوند از مزایای این روش این است که افراد کاملا واقعی بوده و ممکن است مخاطب کانال شما باشند.

مزیت های اد اجباری ممبر تلگرام

  • افزایش تعداد کاربران
  • هزینه‌ی کمتر نسبت به سایر اددها
  • افزایش ویو برای کانال ها

ده راهکار پیشنهادی برای عدم ریزش اعضای کانال ها

  • نام و آدرس مناسب برای کانالتان انتخاب کنید و سعی کنید نام کانال متناسب با هدف و فعالیت شما باشد که به راحتی به خاطر سپرده شود.
  • از لوگوی اختصاصی استفاده کنید زیرا هویت بصری واحد و ثابت و تکرارشونده باعث می شود تصویر برند شما در ذهن مخاطبانتان به خوبی تثبیت شود.
  • توضیحات کانال را مختصر، مفید و گویا بنویسید زیرا اگر مخاطبی از مطالب کانال شما راضی باشد، اولین جایی که برای شناختن بیشتر شما به آنجا مراجعه می کند، قسمت توضیحات (پروفایل) کانال شما است.
  • محتوای با کیفیت تولید و منتشر کنید. شما باید محتوایی را تولید کنید تا مخاطبان بیشتری را برای کانال جذب کنید.
  • برنامه زمانی مشخصی داشته باشید زیرا مخاطبان در صورتی در کانال می مانند که احساس کنند رسانه به صورت منظم و هدفمند اداره می شود.
  • از یک سبک ثابت محتوایی استفاده کنید. یعنی موضوع کانال شما تغییر نکند و همین طور عناصر گرافیکی و سبک نگارشی ثابتی داشته باشد.
  • مخاطبانتان را درگیر فعالیت کانال کنید و سعی کنید از نظرات و پیشنهادات کاربران برای بالا بردن کیفیت کانال بهره ببرید.
  • از تبادل لینک تکی استفاده کنید. با صاحبان کانال های دیگر مذاکره کنید تا لینک شما را تبلیغ کنند.
  • از امکان اضافه کردن 200 عضو اولیه به کانالتان استفاده کنید. حواستان باشد که کسانی را که به کانال اضافه می کنید به موضوع و مطالب کانال علاقه مند باشد زیرا این عضو اولیه در افزایش تعداد اعضای کانال شما تاثیر بسزایی دارند.
  • آدرس کانالتان را در فضای وب ثبت کنید. برای بالا بردن تعداد کاربران باید کاری کنید که افراد بتوانند راحت تر، شما را پیدا کنند. یکی از این روش ها برای این کار ثبت آدرس کانال در فضای وب است.

نکات مهم اد اجباری تلگرام

  • در لحظه‌ی اول بازدید وجود ندارد و باید حوصله به خرج داد
  • برای کنترل ریزش باید مطالب کانال کاربردی و جذاب باشد و مدیریت کانال به درستی صورت گیرد.
  • اینکه کانال لینک خصوصی داشته باشد از اهمیت بالایی برخوردار است.

بازدید در اد اجباری

هنگام اضافه شدن کاربران بازدید به نسبت کم است ولی اگر محتوای کانال ها مناسب باشد و مخاطبان به مطالب پست شده در کانال علاقه مند باشند. کاربران کمتر از کانال خارج شده و محتوای کانال را دنبال می‌کنند.

نرم افزارهای اد اجباری

در انتخاب برنامه های اد اجباری وسواس داشته و دقت لازم را به خرج دهید و توجه داشته باشید که ممبر ها واقعی و آنلاین باشند. این برنامه در مقابل کارهایی که از شما می خواهند به شما سکه یا امتیاز می دهند و در مقابل امتیازهایی که به دست می آورید برای شما ممبر اد می کند.

افزایش ممبر خود را به ممبر من بسپارید

سایت ممبر من به عنوان سایتی مطمئن برای افزایش ممبر به شما پیشنهاد می شود. این سایت با سابقه‌های درخشان خود و افراد متخصصی که دارد مراجعه‌کنندگان به سایت را شگفت زده می کند.

تا دیروز نگران افزایش ممبر کانال خود بودید و برایتان سوال بود که رقیبتان با اینکه مطالبی در سطح پایین تر از شما در کانالش پست می کند اما کاربران زیادی دارد. جواب سوالتان را به سایت ممبر من بسپارید.

ممبر من به شما بیمه ی ریزش را پیشنهاد می کند و به مخاطبانش این اطمینان را می دهد که هیچ ریزشی در کانالشان نخواهند داشت.

منابع: https://bar30.co/

https://adsmember.com/

ظرفیت ممبر اد اجباری برای کانال های خارجی چه تعداد است؟

ظرفیت هر کانال خارجی برای دریافت ممبر اد اجباری برابر با سه میلیون است. یعنی هر کانال می‌تواند تا سقف سه میلیون ممبر اد اجباری خارجی دریافت نماید. باید در نظر داشت که این ممبرها صد درصد واقعی هستند. همینطور ریزش آن به نسبت بین 30 تا 70 درصد است که نسبتاً آمار زیادی است. برای مثال فرض کنید یک کانال فروشگاه لباس زنانه ممبر اد اجباری می‌خرد و بطور تصادفی ممکن است مخاطبانی که در آن کانال اد می‌شوند شامل آقایان مسن، کودکان و یا افرادی باشند که هیچ ارتباطی با این کانال ندارند. پس طبیعتاً پس از مشاهده‌ی کانال آن را ترک می‌کنند.

همان طور می دانید افزایش تعداد اعضای کانال‌های تلگرامی به سختی صورت می‌گیرد و می‌توان گفت که به یک مسئله تبدیل شده است. اگر می‌خواهید کانال راه اندازی کنید و تمام فکرتان افزودن ممبر است دیگر نگران ممبر کانالتان نباشید. با ما همراه باشید تا اد اجباری ممبر تلگرام یا همان ممبر واقعی تلگرام را برایتان معرفی کنیم.

ده راهکار پیشنهادی برای عدم ریزش اعضای کانال ها

  • نام و آدرس مناسب برای کانالتان انتخاب کنید و سعی کنید نام کانال متناسب با هدف و فعالیت شما باشد که به راحتی به خاطر سپرده شود.
  • از لوگوی اختصاصی استفاده کنید زیرا هویت بصری واحد و ثابت و تکرارشونده باعث می شود تصویر برند شما در ذهن مخاطبانتان به خوبی تثبیت شود.
  • توضیحات کانال را مختصر، مفید و گویا بنویسید زیرا اگر مخاطبی از مطالب کانال شما راضی باشد، اولین جایی که برای شناختن بیشتر شما به آنجا مراجعه می کند، قسمت توضیحات (پروفایل) کانال شما است.
  • محتوای با کیفیت تولید و منتشر کنید. شما باید محتوایی را تولید کنید تا مخاطبان بیشتری را برای کانال جذب کنید.
  • برنامه زمانی مشخصی داشته باشید زیرا مخاطبان در صورتی در کانال می مانند که احساس کنند رسانه به صورت منظم و هدفمند اداره می شود.
  • از یک سبک ثابت محتوایی استفاده کنید. یعنی موضوع کانال شما تغییر نکند و همین طور عناصر گرافیکی و سبک نگارشی ثابتی داشته باشد.
  • مخاطبانتان را درگیر فعالیت کانال کنید و سعی کنید از نظرات و پیشنهادات کاربران برای بالا بردن کیفیت کانال بهره ببرید.
  • از تبادل لینک تکی استفاده کنید. با صاحبان کانال های دیگر مذاکره کنید تا لینک شما را تبلیغ کنند.
  • از امکان اضافه کردن 200 عضو اولیه به کانالتان استفاده کنید. حواستان باشد که کسانی را که به کانال اضافه می کنید به موضوع و مطالب کانال علاقه مند باشد زیرا این عضو اولیه در افزایش تعداد اعضای کانال شما تاثیر بسزایی دارند.
  • آدرس کانالتان را در فضای وب ثبت کنید. برای بالا بردن تعداد کاربران باید کاری کنید که افراد بتوانند راحت تر، شما را پیدا کنند. یکی از این روش ها برای این کار ثبت آدرس کانال در فضای وب است.

نرم افزارهای اد اجباری

در انتخاب برنامه های اد اجباری وسواس داشته و دقت لازم را به خرج دهید و توجه داشته باشید که ممبر ها واقعی و آنلاین باشند. این برنامه در مقابل کارهایی که از شما می خواهند به شما سکه یا امتیاز می دهند و در مقابل امتیازهایی که به دست می آورید برای شما ممبر اد می کند.

تلگرام و تبلیغات اینترنتی

دیگر اهمیت و مفید بودن حضور کسب و کارها و خدمات در فضای مجازی بر کسی پوشیده نیست. تلگرام به عنوان یک محبوب­‌ترین شبکه‌ها­ی اجتماعی در ایران فرصتی را برای همگان ایجاد کرده که بسته به شرایط نوع کسب و کار ‌آنان از امکانات بی­شمار آن استفاده کنند.

از مزایای تبلیغات در تلگرام می­‌توان گفت که نسبت به روش‌­های سنتی محدوده زمانی و جغرافیایی خاصی ندارد و تبلیغات شما در سراسر دنیا و بدون هیچ محدودیتی دیده می‌­شوند و به صورت شبانه­ روزی در اختیار کاربران خواهند بود. از سویی دیگر تبلیغات در تلگرام هزینه­‌ی بسیار پایینی دارد و میلیون‌­ها کاربر خواه یا ناخواه در معرض این تبلیغات قرار می­‌گیرند.

با توجه به آنچه گفته شد نیاز به این­که کانال تلگرام شما اعضای بیشتری داشته باشد ضروری است. به این معنا که جامعه­ی هدف شما بیشتر خواهد شد و محصولات و خدمات شما را افراد بیشتری می­‌بینند. یکی از روش­‌های افزایش اعضای کانال تلگرامی شما افزایش ممبر اد اجباری است. شما می­‌توانید با خرید پنل اد اجباری از ممبرمن اعضای کانال خود را افزایش دهید و میزان بیشتری فروش داشته باشید. اما افزایش ممبر اد اجباری چگونه است و چه چیزهایی باید درباره­‌ی آن بدانیم؟

انواع ممبر اد تلگرام

  • ممبر اد اختیاری یا پاپ آپ

در روش خرید ممبر پاپ‌آپ تلگرام زمانی که کاربران تلگرام در حال استفاده کردن از گوشی خود هستند اپلیکیشن تلگرام آن­‌ها باز شده و کانال شما به آن‌­ها نشان داد می‌­شود. در این بین آن­ان دو گزینه را می‌­بینند، عضو شدن در کانال و یا رد آن.

  • نوتیفیکشن

در این شیوه متنی که شما انتخاب کرده‌­اید به گوشی کاربران تلگرام ارسال خواهد شد. کاربران این متن را در نوار بالای گوشی‌­های خود مشاهده خواهند کرد. در صورتی که مایل باشند بر روی آن کلیک می­‌کنند و وارد کانال خواهند شد. این روش بیشتر جنبه­‌ی تبلیغاتی دارد و کاربران به این شیوه با کانال شما آشنا خواهند شد.

  • ممبر اد اجباری

به احتمال بسیار زیاد برایتان اتفاق افتاده که بدون این­که هیچ اطلاعی داشته باشید در یک کانال تلگرامی عضو شده‌­اید و از خود پرسیده‌­اید که چگونه این اتفاق افتاده است. اد اجباری یک شیوه اضافه شدن شما در کانال­‌های تلگرامی است که بوسیله­‌ی بعضی از تلگرام­‌های غیر رسمی انجام می‌­گیرد.

در روش افزایش ممبر اد اجباری کاربر اختیاری در ورود به کانال ندارد و محتوای کانال و میزان تطابق با علایق و سلیقه‌­های او شرط اصلی ماندگاری در کانال است.

مزایای روش افزایش ممبر اد اجباری

تعداد اعضای یک کانال تلگرامی تاثیر بسیار زیادی بر جذب مخاطبان آن دارد و به کاربران احساس اطمینان خواهد داد. از این رو کانال­‌هایی که در زمینه­‌ی کسب و کار و خدمات کار می­‌کنند باید حتما به این نکته توجه داشته باشند.

با خرید ممبر اد اجباری از ممبرمن به راحتی می­‌توانید اعضای کانال تلگرامی خود را افزایش دهید. همچنین روش افزایش ممبر اد اجباری برای کانال‌­هایی که عضو زیادی دارند نیز مفید است. به این دلیل که به سرعت می­‌توان ریزش اعضای کانال را جبران کرد و به حفظ اعتبار کانال کمک کرد.

معایب روش افزایش ممبر اد اجباری

در این روش در لحظه‌ی اول بازدید وجود ندارد و تنها پس از ارسال پست جدید، میزان بازدید تا 30 درصد افزایش خواهد داشت. به علاوه با توجه به اینکه کاربران به میل و اختیار خود وارد کانال نشده‌­اند کانال ریزشی بین 10 تا 70 درصد خواهد داشت.

میزان ریزش کانال شما با خرید پنل اد اجباری از ممبرمن بستگی به محتوای کانال و جذابیتی که برای مخاطب خواهد داشت دارد. مطالب به روز و تخصصی در رابطه با موضوع کانال تلگرامی شما تا حد زیادی به عدم این ریزش کانال کمک خواهد کرد.

چند نوع اد اجباری داریم؟

ادد اجباری در 3 حالت صورت می­‌گیرد. حالت اول اد اجباری معمولی است که در آن کاربر بدون آن­که متوجه شود به عضویت کانال در می­‌آید و اعلان «شما عضو کانال شدید» برای کاربر نمایش داده می­‌شود. در این حالت ریزش بسیار بالا است و بسیاری از ممبرها از کانال خارج می­‌شوند.

در حالت دوم که اد اجباری سایلنت نام دارد شبیه حالت اد اجباری معمولی است با این تفاوت که اعلان «شما عضو کانال شدید» برای کاربر نمایش داده نمی­‌شود. طبیعتا در این روش میزان ریزش کم­تر است. حالت سوم اد اجباری حالت هیدن است. در این روش کانال برای کاربر مخفی می­‌شود و متوجه حضور خودش در کانال نمی­‌شود. در این حالت ریزش بسیار کم خواهد بود ولی پست بازدید مناسبی را نخواهد داشت.

نکته­‌های مهم در رابطه با افزایش ممبر اد اجباری تلگرام

ممبرمن خرید پنل اد اجباری را برای کانال‌­های سرگرمی پیشنهاد می­‌کند. به این دلیل که بالا بودن اعضای این کانال­‌ها عامل تشویقی برای کاربران دیگر خواهد بود و بر آن­‌ها تاثیر خواهد داشت. افزایش ممبر اد اجباری برای کانال‌­های فروشگاهی و خدمات زیاد متناسب نیست چون احتمال اینکه اعضا از کانال شما خرید کنند بسیار کم است.

در این زمینه پیشنهاد می­‌شود قبل از ثبت سفارش در ممبرمن با کارشناسان زبده و متخصص ما تماس بگیرید تا آنچه را در رابطه با نحوه­­‌ی افزایش ممبر اد اجباری و یا خرید پنل اد اجباری باید بدانید برای شما توضیح دهند.

کار خود را به ممبرمن کاردان بسپارید

ممبرمن به عنوان بهترین و باسابقه­‌ترین تیم تبلیغاتی در فضای مجازی با ارائه خدمات با کیفیت خود از ثانیه­‌ی شروع تا پایان کار همرا شما خواهد بود. ممبرمن از اول کار بهترین پنل را با توجه به نوع کسب و کار شما با کمترین قیمت به شما پیشنهاد می­‌دهد.اد اجباری چیست؟

گاهی ممکن است بدون اینکه خودتان بخواهید در کانالی عضو شوید یا حتی ممکن است در حالت آفلاین عضو کانالی شوید این همان اد اجباری است .

در واقع اد اجباری یک نوع اضافه شدن شما در کانال‌هاست که به واسطه پیشرفت‌هایی که در زمینه‌ی ساخت تلگرام‌های غیر رسمی داشته‌ایم اد اجباری توسط این تلگرام‌ها صورت می‌گیرد.

انواع اد اجباری

  • اد اجباری معمولی: در این روش کاربران بدون اینکه متوجه شوند عضو کانال می شوند و اعلان "شما عضو کانال شدید" برای آنها به نمایش داده می شود و به همین علت ریزش در این روش بالا می باشد.
  • اد اجباری سایلنت: در این روش اعلان "شما عضو کانال شدید" به کاربران نمایش داده نمی شود و به دلیل بی اطلاع بودن کاربران ریزش نسبت به اد اجباری معمولی کمتر است.
  • اد اجباری هیدن: این روش همانند اد اجباری معمولی است، با این تفاوت که کانال برای کاربر مخفی می شود. از معایب اد اجباری هیدن این است که از آنجایی که کاربر متوجه حضور کانال نمی شود پست ها بازدید مناسبی ندارند.

با اد اجباری کاربران واقعی داشته باشید

ممبر اجباری کاربران واقعی دارد یعنی به هنگام اد کاربران واقعی که در تلگرام حضور دارند اضافه می‌شوند اما از آنجایی که مخاطبان ممکن است متوجه حضور خود در کانال نشوند بازدید‌ها به نسبت کمتر باشد.

افزایش عضو کانال با قیمت پایین

از آنجا که عضویت در ادد اجباری بدون اجازه کاربر رخ می دهد، یعنی کاربر بدون اجازه وارد کانال می شود پس طبیعتا نسبت به ممبر اختیاری تلگرام ارزان‌تر است.

خرید ممبر تلگرام اد اجباری

خرید ممبر واقعی از طریق روش اد اجباری به این صورت انجام می‌پذیرد که افرادی که در اپلیکیشن‌های تلگرام غیر رسمی عضو هستند و به صورت رایگان از مزایای این اپلیکیشن استفاده می‌کنند به صورت اجباری در کانال شما عضو می‌شوند از مزایای این روش این است که افراد کاملا واقعی بوده و ممکن است مخاطب کانال شما باشند.

مزیت های اد اجباری ممبر تلگرام

  • افزایش تعداد کاربران
  • هزینه‌ی کمتر نسبت به سایر اددها
  • افزایش ویو برای کانال ها

ده راهکار پیشنهادی برای عدم ریزش اعضای کانال ها

  • نام و آدرس مناسب برای کانالتان انتخاب کنید و سعی کنید نام کانال متناسب با هدف و فعالیت شما باشد که به راحتی به خاطر سپرده شود.
  • از لوگوی اختصاصی استفاده کنید زیرا هویت بصری واحد و ثابت و تکرارشونده باعث می شود تصویر برند شما در ذهن مخاطبانتان به خوبی تثبیت شود.
  • توضیحات کانال را مختصر، مفید و گویا بنویسید زیرا اگر مخاطبی از مطالب کانال شما راضی باشد، اولین جایی که برای شناختن بیشتر شما به آنجا مراجعه می کند، قسمت توضیحات (پروفایل) کانال شما است.
  • محتوای با کیفیت تولید و منتشر کنید. شما باید محتوایی را تولید کنید تا مخاطبان بیشتری را برای کانال جذب کنید.
  • برنامه زمانی مشخصی داشته باشید زیرا مخاطبان در صورتی در کانال می مانند که احساس کنند رسانه به صورت منظم و هدفمند اداره می شود.
  • از یک سبک ثابت محتوایی استفاده کنید. یعنی موضوع کانال شما تغییر نکند و همین طور عناصر گرافیکی و سبک نگارشی ثابتی داشته باشد.
  • مخاطبانتان را درگیر فعالیت کانال کنید و سعی کنید از نظرات و پیشنهادات کاربران برای بالا بردن کیفیت کانال بهره ببرید.
  • از تبادل لینک تکی استفاده کنید. با صاحبان کانال های دیگر مذاکره کنید تا لینک شما را تبلیغ کنند.
  • از امکان اضافه کردن 200 عضو اولیه به کانالتان استفاده کنید. حواستان باشد که کسانی را که به کانال اضافه می کنید به موضوع و مطالب کانال علاقه مند باشد زیرا این عضو اولیه در افزایش تعداد اعضای کانال شما تاثیر بسزایی دارند.
  • آدرس کانالتان را در فضای وب ثبت کنید. برای بالا بردن تعداد کاربران باید کاری کنید که افراد بتوانند راحت تر، شما را پیدا کنند. یکی از این روش ها برای این کار ثبت آدرس کانال در فضای وب است.

نکات مهم اد اجباری تلگرام

  • در لحظه‌ی اول بازدید وجود ندارد و باید حوصله به خرج داد
  • برای کنترل ریزش باید مطالب کانال کاربردی و جذاب باشد و مدیریت کانال به درستی صورت گیرد.
  • اینکه کانال لینک خصوصی داشته باشد از اهمیت بالایی برخوردار است.

بازدید در اد اجباری

هنگام اضافه شدن کاربران بازدید به نسبت کم است ولی اگر محتوای کانال ها مناسب باشد و مخاطبان به مطالب پست شده در کانال علاقه مند باشند. کاربران کمتر از کانال خارج شده و محتوای کانال را دنبال می‌کنند.

نرم افزارهای اد اجباری

در انتخاب برنامه های اد اجباری وسواس داشته و دقت لازم را به خرج دهید و توجه داشته باشید که ممبر ها واقعی و آنلاین باشند. این برنامه در مقابل کارهایی که از شما می خواهند به شما سکه یا امتیاز می دهند و در مقابل امتیازهایی که به دست می آورید برای شما ممبر اد می کند.

افزایش ممبر خود را به ممبر من بسپارید

سایت ممبر من به عنوان سایتی مطمئن برای افزایش ممبر به شما پیشنهاد می شود. این سایت با سابقه‌های درخشان خود و افراد متخصصی که دارد مراجعه‌کنندگان به سایت را شگفت زده می کند.

تا دیروز نگران افزایش ممبر کانال خود بودید و برایتان سوال بود که رقیبتان با اینکه مطالبی در سطح پایین تر از شما در کانالش پست می کند اما کاربران زیادی دارد. جواب سوالتان را به سایت ممبر من بسپارید.

ممبر من به شما بیمه ی ریزش را پیشنهاد می کند و به مخاطبانش این اطمینان را می دهد که هیچ ریزشی در کانالشان نخواهند داشت.

منابع: https://bar30.co/

https://adsmember.com/

تظرات ارسال شده